Danışmanlık
Danışmanlık, ilginçtir ki üzerine pek düşünmediğimiz bir konudur. Örneğin, bir uzmandan tavsiye almak kulağa hoş gelse de başkasının aklına uymak gibi bizi tırmalayan bir yöne sahiptir.
Bilirsiniz, Batı toplumlarında bireycilik ve insanın teke düşürülmesi (tek başınalık kahramanlığı) övülür. Doğu toplumlarında ise bir arada yaşama zekası ya da ortak akıl dediğimiz “paylaşma ve ortak bir yön bulma” akla uygun bulunur. Hoş, günümüzde bir mevkide yardımcılara sahip olmanın bizi güçlü gösterdiğine inansak da birilerine danışmak, nedense biraz hor görülür.
Neyse ki bu sayfa, az önce bahsettiğim çatışmalardan sağ çıkabilmiş; başkasının aklından yararlanma aklına sahip kişilere yöneliktir.

Danışmanlık alabileceğiniz konular nelerdir?
Danışmanlık sürecinde bir zemini gerekli buluyorum. Bu zemin, danışmanlık sırasında birbirimizi daha iyi anlamamızı sağlayacak konulardan oluşmaktadır. Bu konular için Eğitimler sayfasını inceleyebilirsiniz.
Danışmanlık konularını, tıpkı eğitim konularında da olduğu gibi bireysel ve kurumsal olarak ayırmak mümkündür.
Bireysel Danışmanlık
Bireysel danışmanlık, sitede yer alan Eğitimler sayfasındaki konuların ötesinde, özel durumlara yönelik henüz ismi konmamış başlıklarda yapılan çalışmalardır. Başka bir ifadeyle, her durumu kendine özgü kabul edersek; o duruma özel bir çözümdür.
Danışmanlık süreci boyunca yüz yüze veya online toplantılarda yapılan konuşmalar, öğrenme, anlamlandırma ve iyileşme niyeti etrafında şekillenir.
Kurumsal Danışmanlık
Kurumsal danışmanlık, şirketinizin, markanızın veya hayalinizin ekonomik ve toplumsal bir başarıya ulaşması için yapılan çalışmalardır. Bu çalışmalar, söz konusu markanız ve birlikte çalıştığınız insanlar ölçeğinde değişkenlik gösterir.
Örneğin, yönetim kademesindeki yöneticilere yönelik bir retorik eğitimi veya hayalinizle uyumlu bir marka hikayesi çalışmaları yapılabilir. Bu konuda ihtiyacın belirlenmesi, bunu nasıl ifade ettiğinize göre şekillenir.
Teknolojik Danışmanlık
Kurumsal danışmanlıkta ayrıca teknolojik destek ve danışmanlık da söz konusudur. Burada markanızın dijital varlıklarının (web site, e-ticaret sistemi, sosyal medya gibi sanal organizasyonlar) tarafımdan oluşturulması veya buna yön verilmesi söz konusudur.
Günümüzde sadece strateji, insan ve iş bilgisi yerine, aynı zamanda bu bilginin dijital varlıklara dönüştürülmesi önemli, gerekli ve değerlidir.
Bireysel, kurumsal ve teknolojik danışmanlık için iletişim sayfasından bana ulaşabilirsiniz.